فنون

حورية فرغلي:”لسه طيبة قلبي زي ماهي”


07:43 م


السبت 09 مارس 2024

كتبت بهيرة فودة:

شاركت الفنانة حورية فرغلي جمهورها بصورة لها، عبر حسابها الرسمي بموقع”إنستجرام”.

وعلقت حورية على الصورة:” لو أتغير أي حاجة فيا بس لسه طيبة قلبي زي ماهي”.

وانهالت تعليقات الجمهور على الصورة وجاءت كالتالي:”قمر ماشاء الله ربنا يحفظك، أنتي طول عمرك قمر، أنا بعشقك من ساعة مسلسل حكايات بنات، أنتي في كل حالاتك جميلة وقلبك طيب، طول عمرك جميلة الجميلات، الشاشات تشتاق لحضرتك، الجمال جمال الروح، أحبك الله يحفظك”.

يذكر أن حلت الفنانة حورية فرغلي، ضيفة ببرنامج “وش تاني” الذي يعرض عبر قناة اليوتيوب الرسمية لموقع مصراوي، ويقدمه الإعلامي مصطفى ياسين.

وتحدثت حورية فرغلي، خلال الحلقة عن كيفية مصالحتها لنفسها، وسبب ابتعاد أصدقائها عنها، قائلة: “أول حاجة بصلي وأستغفر وأول ما بصحى من النوم باخد ورقة وقلم وأكتب أنا عملت إيه من أول اليوم.. إيه عملته غلط وإيه عملته حرام، أنا عشان لوحدي ومعنديش صحاب مبتكلمش عن الناس وتليفوني مبيرنش”.

وتابعت: “مبقتش الفرخة اللي بتبيض بيضة دهب ليهم وكلهم كانوا بيستفيدوا مني وأول ما ابتديت أعمل العمليات وأسافر وأدفع ملايين في عمليات صعبة وخطيرة كله بعد عني”.

وأضافت: “واللي بيكلمني دايما دسوقي محمد دسوقي كان معايا في مسلسل (ساحرة الجنوب) ونبيلة عبيد ومدام صفية العمري كانوا كل يوم يسألوا عليا.. وجيل الهوانم كله بيسأل عليا، لكن جيلنا احنا مفيش حد بيسأل عني”.

اقرأ أيضا:

ياسمين صبري داخل “طائرة” خاصة في أحدث ظهور والجمهور:”جورجينا مصر”

يوم الشهيد.. تامر عاشور يغني “مصر مابتنساش شهيد” ومحمد رياض يلقي قصيدة

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *